17.2.2013
Zajištění NONSTOP havarijního servisu je realizováno na základě Smlouvy o partnerství,
která je uzavřena mezi společností AVEMA Praha s.r.o. a společnosti AAA – Záchranná
technická služba, spol. s r.o.
Klienti společnosti AVEMA PRAHA s.r.o. nebudou platit žádný paušální či zřizovací
poplatek za využívání této služby, přesto mohou využít řady výhod. Smlouva o partnerství
nezavazuje výbor SVJ žádnou pokutou či jinou sankcí k výhradnímu odběru havarijní
služby od tohoto dodavatele. Je proto na rozhodnutí výboru SVJ a vlastníků bytových
jednotek, u kterého dodavatele budou poskytování havarijní služby objednávat. Podrobnější
informace o poskytování havarijních služeb společností AAA – ZTS naleznete na www.zts.cz
Uvedeme proto jen některé výhody uzavřené Smlouvy o partnerství:
- garance dojezdu techniků v případě havarijního zásahu do 120 minut od nahlášení,
- sleva 300,- Kč na nástup technika,
- není účtován standardní 20 % příplatek za víkend, svátky a noční výjezdy,
- splatnost faktur 31 dnů,
- speciální sleva pro objekty spravované firmou AVEMA PRAHA s.r.o. 200,- Kč
z hodinové sazby,
- možnost uplatnění slevové karty, kterou budou mít všechny objekty spravované
firmou AVEMA PRAHA s.r.o. k dispozici ( sleva 300,- Kč z ceny za havarijní zásah),
- možnost jednání o dalších případných výhodách v návaznosti na celkový objem
odebraných služeb v rámci uzavřené Smlouvy o partnerství.
Další výhodou je, že služeb společnosti AAA – Záchranná technická služba, spol. s r.o.
mohou také využít vlastníci bytových jednotek k odstranění případných havárii ve svém bytě
a to za stejných zvýhodněných podmínek jako SVJ. Jediná výjimka je, že každý vlastník
jednotek platí při havarijním zásahu přítomnému technikovi v hotovosti a nikoliv úhrada na
fakturu.
Pokud se výbor SVJ rozhodne využít služeb společnosti AAA – Záchranná technická
služba, spol. s r.o. v případě havarijních a servisních služeb navrhujeme následující postup:
1) v bytovém domě zajistíme umístění cedulek a vizitek s kontakty na dispečink
společnosti AAA a budeme všechny vlastníky informovat o nové službě,
2) v případě havárie společných prostor jakýkoliv vlastník či nájemce bytu oprávněn
volat dispečink AAA, uvede adresu SVJ, popíše havárii,
3) pracovník AAA společnosti dorazí na místo havárie a v prvé řadě provede opatření
k zabránění dalším škodám,
4) vyhodnotí rozsah potřebné opravy a pokud její hodnota nepřesáhne včetně ceny
výjezdu částku 10 000,- Kč, opravu přímo provede,
5) pokud odhadovaná hodnota opravy přesáhne 10 000,- Kč, dispečer bude telefonicky
kontaktovat někoho z výboru, prioritně je to předseda, nebo místopředseda výboru,
v případě neúspěchu volá někoho z dalších členů výboru (dále jen člen výboru) nebo
pracovníky správce,
6) kontaktovaný člen výboru, resp. pracovník správce, je pracovníkem společnosti AAA
seznámen telefonicky s rozsahem havárie, s jejími důsledky a předpokládaným
rozsahem a odhadovanou cenou oprav,
7) člen výboru resp. pracovník správce rozhodne o dalším postupu. V případě, že oprava
bude prováděna společností AAA, vyžaduje tato minimálně emailem zaslanou
objednávku na opravu.